Isnin, 14 Mac 2016

#catatan aku

Isnin. 14/3/2016

Makan Ais Krim.
Shopping.
Makan malam kat Cukco.
Pergi pantai.
Dan banyak lagi rancangan..

Yup aku kdg agak kebudak2an dlm merancang. Tapi bila aku da makin dewasa aku xpernah kesah apa jadi dengan rancangan aku. Xpernah peduli kalau2 kemahuan aku xdituruti. Dan semakin tu juga aku belajar.. Jangan pernah terlalu..terlalu..dan terlalu untuk mahu.. :)

Hari ni. Buat kali pertama Allah izinkan aku jmpa kak Farah after dia kawin. Banyak y aku nak cerita tapi satu pun xkeluar.. Banyak y nak dibuat tapi biasa.. Terlalu biasa..dengan akhirnya tetap xbuat.. Haha..

Kawin.
Topik hangat bila jadi budak tahun akhir.. Haha.. Then tu jugak y dibual tadi. Kawin? Em.. Kawin? Hurmmmm... Kawin?

Xdak jawapan utk tu.. Dan smpai bila aku tetap juga xtahu.. Nak kawin kena carik pasangan.. Mcm mana nak carik klu aku xpernah pk org lain selain apa mama buat hari ni?.. Abah sihat xye? Zharif Izzah ada nak beli apa2 ke? Along ok x? Kak farah?

Yup mcm mana nak carik pasangan klu aku xjmpa org lain y lebih penting selain kalian utk hidup aku? Mcm mana nak carik pasangan kalau bahagia aku cuma pada kalian?

Jadi.. Buat masa sekarang.. Biar aku fikir tentang kalian dulu.
Soal jodoh aku. Biar Dia buat kerja.


Boleh?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan