Sabtu, 12 September 2015

aku pegang janji itu..


Kau.
Bukankah manusia y ku anggap manusia separuh aku.
Manusia y sanggup aku perjuangkan.
Manusia y sanggup aku dibebankan.
Manusia y sanggup aku pertahankan.
Ya. Kau.
Sahabat aku.
Manusia y tiada talian darah dgnku.
Tapi namamu terpatri kukuh di doaku.
Moga rasa ini terus begini.
Sampai kita tua.
Sampai ajal menjemput.
Aku harap.
Begitu sahabat.

p/s: "akak. Aku tahu masa itu mengubah banyak perkara. Jadi kalau keberadaan aku mula merimaskan dan tidak menyenangkan. Beritahu supaya aku mengerti. Supaya aku menjauh. Kau tahu bukan hati kau lebih mau aku jaga dari diri sendiri? Tak apa. Nama kau tetap dlm doa aku. Selama aku masih bernyawa. Aku masih pegang janji aku walau mungkin kau dah mula mau melupakan. Tak apa. Biar aku berjuang seorang. Kerna aku cinta kau benar kerana Dia kakak dan sahabat akhiratku.."-SaifaJameela






Tiada ulasan:

Catat Ulasan