Ahad, 20 September 2015

SepTemBer!!!


17 September 2015!!!!!

Aip..aip..
Hepi bornday ierah!! 
22 tahun sudah.
Mohon matang.
Mohon terus kuat untuk hari-hari mendatang.
Mohon sedar diri hg tu hamba.
Hamba Allah!


Hey korang!! Thanks utk kejutan birthday! Sambut kat lombong emas. Rare kot.. Mujur hadiahnya bukan jongkong emas. Klu x mmg terkejut beruk la ai.
Haha.. Btw tq osmet sume!
:-*

*bebudak tgh sambut hari merdeka. Comei betoi la topi kertas tu.. ^_^

Hebatkan hadiah birthday tahun ni.
Birthday aku.
Habis praktikum.
Cuti raya.
Dan..
Kak farah kawin!!

Aku punya impian. Impian y aku tahu masih jauh utk aku capai.
Lalu aku hanya mahu untuk mula.
Mula dengan segala yang aku ada.
Cuma itu.
Mula dan xmahu lagi toleh2.

p/s : aku taw post ni terlewat banyak hari dr masa bvday aku. Bizi. Xsempat. Banyak sgt perkara y jadi.. Sekarang.. Aku betol2 cuma mau fight utk kebahagiaan aku. - salah satunya.. Buat org2 y aku cinta bahagia.. Cukup. :')- SaifaJameela

Tiada ulasan:

Catat Ulasan